וואלין טראסנר - פנינה נסתרת בין מזקקות הקוניאק

וואלין טראסנר - פנינה נסתרת בין מזקקות הקוניאק

בעולם הקוניאק שמות כמו הנסי, רמי מרטן, קורווזיה ומרטל שולטים לעתים קרובות בשיחה. עם זאת, מסעו של חובב קוניאק לא שלם מבלי לחקור מזקקות בוטיק נהדרות. פנינה נסתרת במסע הזה היא מזקקת וואלין טרסנר. אבל מה הכוונה שלנו בתמורה למחיר? אמנם לכל ביטוי (VS, VSOP, Napoleon…) החוק מחייב במינימום שנות יישון, אך במזקקה הזו בוחרים ליישן הרבה מעבר לכך.

 

המזקקה שהוקמה ב1850, היא מזקקה בבעלות משפחתית שמייצרת קוניאק ופינו דה שרנט יוצאי דופן כבר למעלה מחמישה דורות. בניגוד למותגים הגדולים שקונים את האו דה וי שלהם מהמגדלים הקטנים, וואלין טרסנר מגדלים ומזקקים בעצמם, מה שמבטיח שליטה מלאה על תהליך הייצור שלהם.

 

כל צעד, מזיקוק ועד ביקבוק מתרחש בבית המזקקה שב- Chermignac. גישה זו לא רק מבטיחה את האיכות יוצאת הדופן של הקוניאק שלהם, אלא גם מציעה תמורה יוצאת דופן למחיר. המומחיות והמקצועיות של המזקקה שעברה לאורך הדורות זיכתה אותם בפרסים רבים, כולל מדליות הכסף והזהב בNew York Wine and Spirits ב2016, ובSilver Vinalies ב2013.

 

אבל מה מייחד את הקוניאק של וואלין טרסנר ממזקקות אחרות? התשובה טמונה באמנות לא מתפשרת ובטרואר הייחודי בו הם מגדלים. קחו לדוגמה את ה-XO Fine Champagne שלהם, שמורכב מבלנד או דה וי איכותי כשהצעיר ביותר ביניהם בן 35 שנים לפחות. באף, הקוניאק חושף ארומות מנחמות של עור ישן ווניל, לצד רמזים עדינים של ליים ואפרסק מיובש. בחך מתגלה סימפוניה נהדרת של טעמים, הרמוניה מושלמת בין הטעמים הפירותיים תחילה, לבין הטעמים המתובלים והפרחוניים בסיומת, עם רמז לקליפת מנדרינה, לטבק ולדבש. הXO הפנטסטי של המזקקה זכה לשבחים בזכות הרמה הגבוהה של תשומת הלב לפרטים והמחויבות לאיכות.

 

אז אם אתם מחפשים חווית קוניאק באיכות הגבוהה ביותר, שקלו להתרחק מהמיינסטרים ולצאת למסע מעניין יותר, כי לפעמים הקוניאק האיכותי יותר מוסתר לעין, ומחכה שיגלו אותו. אז בפעם הבאה שאתם מחפשים בקבוק קוניאק עם תמורה גדולה הרבה יותר מהמחיר שלו, תנסו מזקקת בוטיק כמו וואלין טרסנר, ואולי תמצאו את הקוניאק המועדף החדש שלכם.



מוצרים דומים