ובנוסף, ניתן לשלוח מייל בכתובת:
שאלות ותשובות
-
כיצד רוכשים באתר יינות וטעמים?
בצורה פשוטה, בטוחה ונוחה! ההזמנה מתבצעת דרך העברת המוצר/מוצרים לסל הקניות. בסוף בחירת כלל המוצרים ניתן להיכנס לסל הקניות דרך לחיצה על האייקון המופיע מצד השמאלי העליון של המסך, ושם לאשר את ההזמנה או לעדכן את הכמויות של המשקאות. לאחר שתאשרו את המוצרים תתבקשו למלא את פרטיכם האישיים (כתובת, טלפונים זמינים למשלוח והערות לשליח) ואת פרטי כרטיס האשראי. בשלב הבא - אנחנו כבר בדרך אליכם עם המשלוח.
-
האם ניתן להזמין ללא הגבלה?
ניתן להזמין באתר בהתאם להגבלות המופיעות בתקנון. הקניה באתר מותרת אך ורק למי שגילו 18 שנים ומעלה בהתאם לחוק. קניית מוצרים באתר מותרת לשימוש אישי בלבד ואסורה לשימוש מסחרי.
במקרים חריגים יינות וטעמים שומרת לעצמה את הזכות ליצור קשר עם חברת האשראי ע״מ לקבל אישור על ביצוע העסקה.
בהזמנות גדולות ובמקרים מיוחדים כגון מארזים לעובדים מומלץ ליצור קשר עמנו בטלפון\ במייל ונדאג לספק לכם את השירות האידאלי ביותר.
-
איך המוצרים מגיעים הביתה? ותוך כמה זמן?
אנו אורזים את הבקבוקים במארזי קרטון ודואגים לספק אותם בצורה האופטימלית ביותר. אנו דואגים לשלוח מוצרים רגישים תוך שמירה על טמפרטורה אידיאלית ומבוקרת.
הזמנות שבוצעו בימי א׳ עד ה׳ עד השעה 16:00 לתל אביב, לרמת גן ולגבעתיים יגיעו באותו יום עד השעה 22:30. אם ביצעתם הזמנה אחרי השעה 16:00 ההזמנה תגיע אליכם ביום העסקים הבא.
בימי ו׳ מומלץ להתעדכן עמנו טלפונית בסניף ונשתדל לספק לכם באותו יום בתיאום מראש.
לשאר האזורים בארץ (מאשדוד עד עכו) אנו מתחייבים להגיע אליכם תוך 3 ימי עסקים.
חשוב לשים לב! במקרים של חוסרים במלאי אנו נדאג ליצור עמכם קשר ולעדכן. ניתן לבחור חלופה, לבטל את המוצר או להמתין שהמוצר יחזור למלאי בהתאם לבחירתכם ולמוצר המדובר. אם בחרתם להמתין ייתכנו עיכובים בזמני אספקה מעבר לטווח ההתחייבות שלנו.
בתקופות מיוחדות כגון חגים, וכמו כן בהזמנות מיוחדות כגון מארזים לעובדים ייתכנו שינויים שנעדכן לגביהם מעת לעת.
לפרטים נוספים ניתן להתעדכן בתקנון שלנו.
-
אפשר לקבל ייעוץ לפני הזמנת הבקבוקים?
בוודאי! הדבר אף מומלץ ואנו נשמח לעזור לכם בכל פניה או בקשה. כדאי לדעת שלא כל המוצרים שאנו מחזיקים קיימים באתר ואנו מחזיקים במוצרים מיוחדים ואקסקלוסיביים לרבות פריטי אספנות ובקבוקים מיושנים. בנוסף, ישנו מגוון רחב של מוצרים המוגבלים בכמות ולפיכך לא קיימים באתר, כך שהצוות שלנו יוכל להמליץ לכם על בקבוקים ייחודים מהארץ ומהעולם.
הצוות שלנו מקצועי ומיומן, ועובר התלמדויות וטעימות באופן יום- יומי, והוא יידע למצוא עבורכם פריטים התפורים בדיוק לצורכיכם.
ניתן ליצור עמנו קשר להתייעצות ולשאלות בדרכים הבאות:
סניף רמת גן:
סניף תל אביב:
-
האם האתר מאובטח?
האתר שלנו מאובטח לפי פרוטוקלי האבטחה המחמירים ביותר ועומדים בתקן הישראלי. התשלום מאובטח לפי פרוטוקולי SSL\TLS ובנוסף ניתן לבצע תשלום מאובטח ע״י פייפאל.
-
מה הם הנהלים לגבי ביטול הזמנה?
ניתן לבטל עסקה תוך 14 ימים מקבלת המוצר או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם. הודעה על הביטול תימסר בפקס/דוא"ל/דואר. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי או סביר באריזתו המקורית ע"י משלוח אל בית העסק. בעת ביטול שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי, ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי, לא ייגבו דמי ביטול. סייגים לזכות ההחזרה: לא ניתן להחזיר מוצרים פסידים (יין, וורמוט,אייריש קרים, שוקולד, מוצרי מעדניה וכו'). מכיוון שמוצרים אלה עלולים להתקלקל בהחזקה לא מבוקרת, ובעקבות זאת לצערנו לא נוכל לקבל בחזרה בקבוקי יין ומוצרים פסידים אחרים. במקרים של איחור באספקה, הלקוח יוכל לבטל את העסקה בלא גביית דמי ביטול
-
מאיפה אתם מייבאים את הבקבוקים?
אנו עובדים עם ייבואנים רבים בארץ, קטנים כגדולים. אנחנו דואגים להחזיק במלאי מגוון מכל העולם, ואף מייבאים בעצמנו מוצרים שאין בשום מקום אחר בישראל. אנחנו לא מגבילים את עצמנו למוצרים המיובאים אך ורק ממדינות מסוימות ותמיד דואגים לרענן ולחדש את הקטלוג בפריטים חדשים מכל העולם.
-
למה כדאי להזמין מאיתנו?
כדאי להזמין מאיתנו כיוון שאנו מתמקדים בייחודיות ומקצועיות. אנו דואגים להחזיק במלאי מעניין ומגוון, תוך דגש על חידוש ורענון מתמיד של המגוון שלנו. ניתן למצוא אצלנו יקבים בוטיקיים, פריטי אספנות ומוצרים בלעדיים שאנו דואגים לייבא בעצמנו לארץ. בנוסף, הצוות שלנו מקצועי ועובר הכשרות והתלמדויות בתכיפות גבוהה, כך שהצוות שלנו עובר הדרכה וטעימה באופן יום-יומי. .
זאת ועוד, יש לנו נסיון רב בעבודה עם חברות גדולות ואנו יודעים לספק שירות בכל הנוגע לאירועים, מארזים ומתנות.
בעקבות כך, אם אתם מחפשים בקבוק מיוחד לדוגמה - אנו ממליצים שתיצרו עמנו קשר ונבדוק אם הוא קיים במלאי, מכיוון שלא כל המלאי קיים באתר ובמיוחד הפריטים האקסקלוסיביים.
אנו נדאג לספק לכם חווית שירות מקצועית ויוצאת דופן, תוך הקפדה דקדקנית על הפרטים הקטנים, ונדאג שתצאו מרוצים!